קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות30
מגזין

קשיו חזיר חמוץ מתוק

קשיו חזיר חמוץ מתוק
המתכון קשיו חזיר חמוץ מתוק יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה 553 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 3 מנות. 50 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם מיץ תפוחים, צלעות חזיר, רוטב סויהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכונים דומים: חזיר קשיו חמוץ מתוק, חזיר קשיו חמוץ מתוק, ו חזיר קשיו מתוק ומתובל.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בישול שרי או מיץ תפוחיםבישול שרי או מיץ תפוחים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו קצוצים (או בדיוק אחד מאותם 0.99 שקיות קטנות של אגוזי קשיו פריטוס בחלק הקדמי של המכולת)קשיו קצוצים (או בדיוק אחד מאותם 0.99 שקיות קטנות של אגוזי קשיו פריטוס בחלק הקדמי של המכולת)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(חוֹרֶף)עמילן תירס, מחולקעמילן תירס, מחולק2(יכול להיות או להרחיק)שום טרי, טחון או לחוץשום טרי, טחון או לחוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'3(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמןשמן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חתיכות אננס, מנוקזחתיכות אננס, מנוקז454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילה או צלעות חזיר ללא עצמות, פרוסות דקבשר חזיר פילה או צלעות חזיר ללא עצמות, פרוסות דק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שלג, גזוזאפונה שלג, גזוז3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יינות בוטניקה מרי Delany Chenin Blanc. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
מורכב ואלגנטי, עם שכבות של אגס טהור, מרוכז, פירות הדר ואבן, חומציות משקה פה וליבה חמצמצה, מינרלים.