קושיקשה
מוכן ב1 ש, 6 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

רביולי איטלקי

רביולי איטלקי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל רביולי Italiano. מנה אחת מכילה 485 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך חלמונים, ביצים, גבינת ריקוטה מקורית פולי-o, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב כל הביצים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 6 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: רביולי איטלקי עם עגבניות ובייקון, רביולי איטלקי עם רוטב עגבניות שמנת, ו רביולי Di Castagne e Treviso (ערמונים ורדיקיו רביולי).

הוראות

1
מערבבים הראשון 3 מרכיבים.
2
מברשת קצוות של עטיפות wonton עם חלמונים. כפית 1-1 / 2 כפית. תערובת גבינה על מרכז כל עטיפה; מקפלים באלכסון במחצית. לחץ על הקצוות יחד כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
זנים של פטריותזנים של פטריות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
3
מניחים 36 רביולי במיכל אטום; להקפיא לשימוש מאוחר יותר. לבשל רביולי הנותרים, בקבוצות, במים רותחים 2 עד 3 דקות. או עד רביולי לצוף למעלה.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4
לנקז רביולי.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
5
מערבבים עם רוטב עגבניות ורוטב בייקון או רוטב עגבניות שמנת. (ראה טיפים.)
מרכיבים שתצטרך
6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico
Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico
12 חודשים בין נירוסטה, חביות אלון סלבוני, barriques צרפתית ו tonneaux של שימוש שני.