קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

רביולי לובסטר ברוטב עגבניות שמנת עם שרימפס

רביולי לובסטר ברוטב עגבניות שמנת עם שרימפס
רביולי לובסטר ברוטב עגבניות שמנת עם שרימפס עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 333 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. . גשו לסופר וקנו קורנית, פלפל סדוק, לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקצפת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טוקסידו תות שדה וקראנץ פודינג Parfaits כקינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו רביולי לובסטר עם חמאה חומה עם רוטב שמנת עגבניות, רביולי לובסטר עם רוטב וודקה עגבניות קל, ו רביולי לובסטר עם רוטב שמנת סרטנים (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(חוֹרֶף)פלפל שחורפלפל שחור2ביוןסלרי קצוץ לחתיכות גדולותסלרי קצוץ לחתיכות גדולות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש1קומץפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורןשום טחוןשום טחון11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1לימון, חצי כפית מיץ לימון לתוך סיר ואז להוסיף חצאי לימון לסירלימון, חצי כפית מיץ לימון לתוך סיר ואז להוסיף חצאי לימון לסיר1גרידת לימוןגרידת לימון16רביולי לובסטר טרירביולי לובסטר טרי1( חצילים)בצל קצוץ לרבעיםבצל קצוץ לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש4פלפל סדוק טרי, פונה של טחנת פלפלפלפל סדוק טרי, פונה של טחנת פלפל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביות משומרעגבניות חתוכות לקוביות משומר1קטןשאלות טחוןשאלות טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס u20-25 קצוץ לחתיכות בגודל ביסשרימפס u20-25 קצוץ לחתיכות בגודל ביס1ראשפגזי שרימפס מ ½ - 1 פאונד של שרימפספגזי שרימפס מ ½ - 1 פאונד של שרימפס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי שרימפס (מתכון למטה)מלאי שרימפס (מתכון למטה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר יכול להיות משויך עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. Regnard Grand Chablis עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 49 דולר לבקבוק.
Regnard Grand Chablis
Regnard Grand Chablis
צבע צהוב עם גוונים ירוקים. זר פירות הן אקספרסיבי והן מזכיר פירות לבנים (אפרסקים) נתמך עם הערות מינרליות. החיך טרי ומאוזן להפליא בין שומן וחומציות. הגימור הוא מינרלי וגורמה.