קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

רביולי עם חמאה חומה ומרווה

רביולי עם חמאה חומה ומרווה
רביולי עם חמאה חומה ומרווה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 811 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. אם יש לכם פלפל, מלח כשר, פרמזן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו חמאה חומה ורביולי מרווה, רביולי עם חמאה חומה ומרווה, ו רביולי עם חמאה חומה ומרווה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הרביולי על פי הוראות החבילה. בינתיים, לחמם את החמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני נמוך עד שהוא קצף.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את שאלוט ומבשלים, ערבוב, עד הזהב, 1 עד 2 דקות. להגדיל את החום בינוני, להוסיף את המרווה, ומבשלים עד העלים להפוך פריך, על 1 1/2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום. מתבלים במלח ופלפל. החזירו את הרביולי המנוקז לסיר, הוסיפו את החמאה והמרווה, וזרקו בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 1/2 כוס הפרמזן וזורקים שוב. מחלקים בין קערות בודדות העליון עם שאר פרמזן.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לרביולי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Poggerino קיאנטי Classico Bugialla Riserva עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 44 דולר לבקבוק.
Poggerino קיאנטי Classico Bugialla Riserva
Poggerino קיאנטי Classico Bugialla Riserva
צבע אדום בהיר אודם. על הערות האף של אוכמניות, עור, דובדבנים ודומדמניות אדומות עם מגע של שוש, גרפיט וטבק. טאנינים מתוקים ועקביים.