קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

רוזמרי וצ'ילי נאן

רוזמרי וצ'ילי נאן
רוזמרי וצ'ילי נאן הוא מתאבן המשמש 4. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 224 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם לחם נאן, צ'ילי, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 8 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ותפריט טבעוני. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת די גרועה. נסו שום נאן, איך לעשות שום נאן על תנור למעלה ותנור, naan ללא שמרים, איך לעשות naan ללא שמרים על הכיריים למעלה, ו לחם חיטה מלאה עם שמרים, איך לעשות חיטה מלאה נאן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לחמם את הגריל כדי חם.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מערבבים עלי רוזמרין קצוצים עם צ ' ילי אדום ומערבבים בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
3
טפטוף 2 נאנים גדולים עם 1 כף מים להתפשט על תערובת רוזמרין. גריל עבור 2-3 דקות עד הזהב, ולאחר מכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

ניתן לזווג את נאן עם Gruener Veltliner, Riesling, ו-Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
# 65 Wine Spectator Top 100 של 2012בציר זה 2011 הוא מפורט במיוחד נמרץ ואתה נראה לטעום כל חלוק וכל לי. אור אבל ארוך, כמו מי מעיין או יין לבן גבוה ההר, עם פוטנציאל ההזדקנות הגדול.