קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

רוטב NC BBQ של דוד ארל

רוטב NC BBQ של דוד ארל
רוטב ברביקיו של דוד ארל'ס NC עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הרטבים שלך. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 386 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -12 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו קטשופ, חמאה, סוכר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . 4 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך יוצא דופן של 24% . רוטב קציצות מתאבן של דוד תום , צבע חזיר מנומר של דוד סקוורל (רוטב צלייה) והסלק והשעועית של דוד ביל ברוטב שמנת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול או סיר מרק מערבבים יחד את הקטשופ, חומץ הסיידר, הסוכר, החמאה, פתיתי הפלפל האדום והרוטב החריף. מבשלים על אש בינונית עד שהחמאה נמסה והרוטב מחומם. השתמש מיד, או אחסן במקרר עד חודש.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
שאריות בשר בקר מבושל מתובל בטאקושאריות בשר בקר מבושל מתובל בטאקו
קטשופקטשופ
1/4 קילו בשר חזיר מבושל לחלוטין (בערך 3/4 כוס)1/4 קילו בשר חזיר מבושל לחלוטין (בערך 3/4 כוס)
1/2 עד 3/4 כפית פלפל1/2 עד 3/4 כפית פלפל
תערובת עוגת שוקולד שנרכשה בחנות, כמו בטי קרוקר שוקולד מריר סופר לח, אפויה לפי הוראות הקופסהתערובת עוגת שוקולד שנרכשה בחנות, כמו בטי קרוקר שוקולד מריר סופר לח, אפויה לפי הוראות הקופסה
ציוד שתשתמש בו
(גודל 14x9 אינץ')(גודל 14x9 אינץ')
שטוף וחתוך לקוביות בגודל 3/4 אינץ'שטוף וחתוך לקוביות בגודל 3/4 אינץ'