קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

רוטב אלפרדו מהיר

רוטב אלפרדו מהיר
רוטב אלפרדו מהיר עשוי להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 162 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 592 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . אם יש לכם חצי וחצי, פתיתי פטרוזיליה, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: רוטב אלפרדו מהיר וקל, רוטב אלפרדו טבעוני מהיר, ו סרטן מהיר אלפרדו.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לטאטא את הקמח ומלח שום לתוך חמאה מומסת עד התערובת חלקה. לאט לנצח את חצי וחצי לתוך הרוטב עד משולב לחלוטין. מערבבים את השום, הפטרוזיליה, גבינת פרמזן לתוך הרוטב, מקציפים ללא הרף. להביא את הרוטב לרתיחה; לבשל, ערבוב קבוע, עד הרוטב התעבה, 4 עד 5 דקות. השתמש באופן מיידי או להכניס למקרר.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חצי וחציחצי וחצי
מלח שוםמלח שום
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.