קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

רוטב בוטנים תאילנדי

רוטב בוטנים תאילנדי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב בוטנים תאילנדי. מנה אחת מכילה 217 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. מתאים ל-8 מנות. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. אם יש לך חמאת בוטנים, חלב קוקוס, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. נסו תוספת דביקה צלעות ברביקיו תאילנדי w / רוטב ברביקיו בוטנים + סלט ג'ינג'ר תאילנדי מתוק, טופו מטוגן בשמן עמוק עם רוטב שזיפים אסיאתי או רוטב בוטנים תאילנדי, ו רוטב בוטנים תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון או בלנדר, מערבבים את חמאת הבוטנים, חלב קוקוס, נקטר אגבה, מיץ ליים, רוטב סויה, אבקת שום ופתיתי פלפל אדומים, לפי הטעם, יחד עד שהמרקם חלק ומשוחרר.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת שוםאבקת שום
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
אגבהאגבה
חלב קוקוסחלב קוקוס
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Birichino Jurassic Park Vineyard Old Vines Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.