קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב טונה / טונה על טוסט

רוטב טונה / טונה על טוסט
רוטב טונה / טונה על טוסט יכול להיות בדיוק המתכון הפסקטארי שחיפשתם. תמורת 97 סנט למנה, אתה מקבל רוטב שמגיש 6. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 21 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל 386 קלוריות. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש לחם, חלב, פחיות טונה ומרגרינה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם ציון ספונקולרי של 44%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: טונה על טוסט, טונה מוקרמת על טוסט וטונה מוקרמת בכוסות טוסט.

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

פינו נואר, מרלו ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות שדגים משודכים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוזה גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונה שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. אתה יכול לנסות את MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir
MacMurray Ranch Russian River Pinot Noir
MacMurray Ranch 2012 Russian River Valley Pinot Noir נפתח עם ניחוחות של לבנדר ובונסברי שמפנים את מקומם לטעמים של דובדבן כהה ורימון. ליין המשגע הזה יש תחושה משיי בפה, ממוסגר על ידי רמזים עדינים של עץ אלון מיישון החבית.