קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

רול סרטנים קלאסי

רול סרטנים קלאסי
והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה סביב 20 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 290 קלוריות. אם $1.28 למנה נופל בתקציב שלך, רול סרטנים קלאסי יכול להיות נהדר חלב חינם ו pescatarian מתכון לנסות. אם יש לכם גרגרי גרגיר הנחלים, מלח ים ופלפל סדוק, סרטנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: חסה וסרטנים רול עגבניות, עוגת חמאה צהובה משחימה קלאסית לחבר קלאסי, ו מתכונים קלאסיים לחג שנעשו עם מרכיבים קלאסיים! # DiamondNuts.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tangent Paragon יקב פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.