קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

ריזוטו אורז חום עם דלעת

ריזוטו אורז חום עם דלעת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל ריזוטו אורז חום עם דלעת. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 253 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך יין, אורגנו כפית, מרק ירקות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ריזוטו דלעת אורז חום, ריזוטו אורז חום (ומדוע אורז חום עדיף על אורז לבן), ו ריזוטו אורז חום פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא מרק ומים לרתיחה בסיר בינוני (לא להרתיח). שמור על חום נמוך.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף שאלוט; לבשל 1 דקה או עד רך, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים פטריות ושום; מבשלים 3 דקות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף יין; לבשל 1 דקה או עד הנוזל התאדה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים אורז; מבשלים 1 דקה, ערבוב כל הזמן. מערבבים תערובת 1 כוס מרק; לבשל 6 דקות או עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
7
להוסיף מרק שנותר, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן עד כל חלק של מרק נספג לפני הוספת הבא (כ 55 דקות בסך הכל). מערבבים בדלעת במהלך 15 הדקות האחרונות של זמן הבישול. מערבבים בגבינה ומרכיבים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)קצוץ טרי או 2 כפיות בזיליקום מיובשקצוץ טרי או 2 כפיות בזיליקום מיובש0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקArborio חום לא מבושל או אורז קצר דגנים אחריםArborio חום לא מבושל או אורז קצר דגנים אחרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה שנקבעה מראש פטריות קרמיניחבילה שנקבעה מראש פטריות קרמיני1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ טרי או 1 כפית אורגנו מיובשקצוץ טרי או 1 כפית אורגנו מיובש28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1/4 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 אינץ') קוביות דלעת טרי(1/2 אינץ') קוביות דלעת טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוצים דקשאלוט קצוצים דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות אורגני (כגון סוונסון מוסמך אורגני)מרק ירקות אורגני (כגון סוונסון מוסמך אורגני)8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן