קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות5
ציון בריאות9
מגזין

ריזוטו ירקות קלויים

ריזוטו ירקות קלויים
צריך תוספת ללא גלוטן? ריזוטו ירקות קלוי יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 5 מנות עם 322 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, חמאה, מחרוזת ירקות קלויים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 45%. הציון הזה די טוב. נסו ריזוטו ירקות אביבי עם סנאפר צהוב קלוי שלם, ריזוטו ירקות, ו ריזוטו נקניק וירקות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול מחממים ציר ושומרים על חום. במחבת טפלון גדולה מצופה בתרסיס בישול, הקפיצו שום בחמאה במשך 2-3 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים אורז ופלפל; מבשלים ומערבבים 2-3 דקות. מנמיכים את האש; מערבבים יין. מבשלים ומערבבים עד שכל הנוזלים נספגים.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
3
מוסיפים מרק מחומם, 1/2 כוס בכל פעם, תוך ערבוב מתמיד. אפשר לנוזל לספוג בין תוספות. מבשלים רק עד שהריזוטו קרמי והאורז כמעט רך. (זמן הבישול הוא כ -20 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מוסיפים ירקות; מבשלים ומערבבים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
5
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
6
מגישים מיד.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. הפטוריה ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
פטוריה ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
פטוריה ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
אף מורכב של דובדבן חמוץ, אוכמניות בשלות, קסיס ותבלינים חמים, חיך חלק ועגול וגימור ארוך. תערובת: 95% סנג ' ובזה ו -5% מרלו.