קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות59
מגזין

ריזוטו פורצ'יני ושנטרל

ריזוטו פורצ'יני ושנטרל
פורצ'יני וריזוטו Chanterelle יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 1060 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 45 גרם של שומן למנה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. 49 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם גבעולי סלרי, שמן זית, עלה דפנה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה טווח חינם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורי לחם " דג אדום עם שרימפס, שומר, וסלט כתום כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-15 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : ריזוטו Chanterelle וסיר ריזוטו לגוסטינה, ריזוטו פטריות Chanterelle, ו קישואים Chanterelle ריזוטו אורז חום.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה וכבדה מעל להבה בינונית-נמוכה.
2
מוסיפים 2 כפות שמן זית ו 2 כפות חמאה להמס יחד.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצלצלים ומבשלים 2 דקות, או עד שקוף, ולאחר מכן לזרוק את הפטריות, טימין, עלה דפנה לתוך המחבת. מבשלים 10 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הפטריות שחררו את הלחות שלהם ולהתחיל להפוך חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים 1 כוס היין לתוך המחבת, ולהביא את הנוזל לרתיחה, המאפשר היין להתאדות. המשך לבשל עד שהפטריות יתייבשו, כ-5 עד 7 דקות. מתבלים במלח ים ופלפל שחור טחון טרי.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר פטריות מהמחבת ולהניח בצד. זרוק את עלה המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
6
הפחיתו את הלהבה לנמוך, והוסיפו את שאר החמאה והשמן למחבת והמסו. מערבבים את האורז ואת המעיל עם השמן עד הגרעינים מבריקים, על 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את כוס 1 הנותרים של יין לבן ולתת להתאדות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את מרק העוף, מצקת 1 בכל פעם, ומאפשרים לאורז לספוג את הנוזל. אל תוסיף מהר מדי כדי למנוע את הגרעינים מלהתפוצץ. מערבבים מעל להבה עדינה עד כל מצקת של הנוזל נספג. חזור עד שרוב המרק משולב ואורז ריזוטו הוא אל דנטה, על 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מקפלים את הפטריות בחזרה לתוך האורז ומתבלים עם מלח, פלפל ופטרוזיליה. מערבבים בפרמזן ולסיים עם פרוסות של כמהין לבן, אם זמין.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים באופן מיידי.
11
שימו את העוף, הירקות והקרביים בעציץ גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים מספיק מים קרים כדי לכסות על ידי 1 אינץ ' (כ 3 ליטרים); יותר מדי מים יגרום מרק טעם חלש. לזרוק את עשבי תיבול וגרגרי פלפל ולאפשר לו להגיע לאט לרתיחה. להפחית את החום בעדינות מבשלים 1 שעה, חשוף, עד העוף נעשה. כמו טבחים המניה, לרפרף כל זיהומים שעולים אל פני השטח; להוסיף קצת יותר מים, במידת הצורך, כדי לשמור על העוף מכוסה תוך רתיחה.
מרכיבים שתצטרך
13
בזהירות להסיר את העוף ללוח חיתוך. כאשר הוא מגניב מספיק כדי להתמודד, להשליך את העור והעצמות; יד לגרוס את הבשר לתוך מיכל אחסון ולהזמין עבור מרקים וסלטים.
מרכיבים שתצטרך
14
מסננים את המניה לתוך סיר אחר דרך מסננת בסדר או מסננת מרופדת בכותנה כדי להסיר עודף שומן ומוצקי הירקות. השתמש במניה באופן מיידי, או אם אתה מתכנן לאחסן אותו, מניחים את הסיר בכיור מלא במי קרח ומערבבים כדי לקרר את המניה.
מרכיבים שתצטרך
15
העברה למכולה אחסון, כיסוי ומקרר עד שבוע 1, או להקפיא עד 6 חודשים.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז נאנו vialone או אורז arborioאורז נאנו vialone או אורז arborio23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 קילו קישואים,פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם2גזר, לחתוך לחתיכות גדולותגזר, לחתוך לחתיכות גדולות2גבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות גדולותגבעולי סלרי, לחתוך לחתיכות גדולות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שנטרל טריות, נבט ופרוספטריות שנטרל טריות, נבט ופרוס2קילוגרםעוף חינם (על, שטוף, קרביים שמורותעוף חינם (על, שטוף, קרביים שמורות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני טריות, נבט ופרוספטריות פורצ'יני טריות, נבט ופרוס1עלה דפנה טריעלה דפנה טרי2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה, טחוןפטרוזיליה טרייה, טחון0קבוצותחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)3sprigsטימין טרי, עלים בלבדטימין טרי, עלים בלבד1ראששום, חצוישום, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2largesבצל, לרבעיםבצל, לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזןפרמזן1רוטבגה, חתוך לחתיכות גדולותרוטבגה, חתוך לחתיכות גדולות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור טחון טרימלח ים ופלפל שחור טחון טרי2שאלוט, טחוןשאלוט, טחון1לפת, חצוילפת, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כמהין לבנות טריות, אופציונליכמהין לבנות טריות, אופציונלי