קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

ריזוטו פטריות מיובשות

ריזוטו פטריות מיובשות
המתכון ריזוטו פטריות מיובשות יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 1284 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, גשו לסופר וקנו שמן זית, סלרי, יין ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו ריזוטו ai funghi (ריזוטו פטריות), ריזוטו עגבניות מיובש שמש, ו ריזוטו עגבניות מיובשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הפטריות בקערה קטנה ומוסיפים את המים החמים.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו לעמוד במשך שעה או יותר. (או לשלב את הפטריות והמים במיכל בטוח למיקרוגל, לכסות בחוזקה עם עטיפת פלסטיק ומיקרוגל על גבוה במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו להתקרר לטמפרטורת החדר.) כאשר הפטריות רכות, להסיר אותם מן הנוזל לסחוט בעדינות כדי להסיר כמה שיותר נוזל ככל האפשר. זכור לשמור את כל הנוזל!חותכים את הפטריות לחתיכות, על 1/4 x 1 אינץ'. זרוק כל גבעולים קשים. זכור כי קטן יותר אתה חותך את החתיכות, פחות אינטנסיבי טעם הפטרייה יהיה.בזהירות לשפוך את הפטריות השריית נוזל לתוך כוס מדידה, משאיר כל חצץ מאחור.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף את המניה לנוזל השריית הפטריות עד שיש לך 3 כוסות.הגדר את סיר האורז עבור טבח מהיר או מחזור רגיל.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים שמן זית ומרח חמאה בקערת סיר האורז.כאשר החמאה נמסה, מוסיפים את הסלרי. לבשל, ערבוב כמה פעמים עד שהתרכך על 2 דקות.מערבבים את היין ומבשלים 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את האורז ומערבבים עם משוט אורז עד הגרגרים מצופים באופן שווה וחמים.לבשל, ערבוב כמה פעמים, עד גרגרי האורז הם שקופים למעט נקודה לבנה על כל כ 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את תערובת המניה ופטריות לאורז ומערבבים לשלב.סגור את הכיסוי ולאפס עבור מחזור ריזוטו. מבשלים 20 דקות.כאשר המכונה עוברת למחזור חם לשמור (או אחרי 20 דקות הם למעלה) לפתוח את המכסה ומערבבים עם משוט האורז או כף עץ. הריזוטו צריך להיות אל דנטה, רך עם מגע של התנגדות השן. אתה יכול לשמור על ריזוטו על להתחמם עד שעה.כאשר מוכן לשרת, מערבבים את הממרח החמאה, פטרוזיליה ומלח ופלפל (לפי הטעם). אם אתה משתמש בפרמזן, סויה או גבינת אורז להוסיף אותו בשלב זה. אם יש לך כמה אנשים שרוצים גבינה ואחרים שלא, מפזרים גבינה מגוררת על גבי הריזוטו שלהם. או שאתה יכול לשרת את לא גבינה בבקשה אנשים הראשונים ולאחר מכן להוסיף גבינה לשאר הריזוטו.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז arborioאורז arborio1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי טחוןסלרי טחון2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ממרח חמאה דל שומן רוויממרח חמאה דל שומן רווי28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות מיובשותפטריות מיובשות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת (אופציונלית) ועוד להגשהגבינת פרמזן מגוררת (אופציונלית) ועוד להגשה1בצל צהוב בינוני, קצוץבינוני עד גדול (10 כוס) לוגיקה מטושטשת סיר אורזבינוני עד גדול (10 כוס) לוגיקה מטושטשת סיר אורז4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)ממרח חמאהממרח חמאה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר בקר, עוף או מניית ירקותבשר בקר, עוף או מניית ירקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי ברז החמים ביותר האפשרימי ברז החמים ביותר האפשרי