קושירגיל
מוכן ב34 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

שום אורז מטוגן

שום אורז מטוגן
אורז מטוגן שום יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 191 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. אם יש לך חמאה, שום, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 34 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 18% וזה לא כל כך מצוין. נסו בוק צ'וי וקייל אורז מטוגן עם שום מטוגן, שום צ'ייב שרימפס אורז מטוגן עם צ' יפס שום, ו שום אורז מטוגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את האורז והמים בסיר ומביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים עד שהאורז רך ומים נספגים. להפריש להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
ממיסים את החמאה במחבת גדולה על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל ושום; מבשלים ומערבבים עד ריחני ומשחימים קלות. מערבבים באורז ומבשלים עד מצופה ומחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
אורזאורז
4
הסר מהחום ומערבבים את מיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.