קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

שטרודל דובדבן קל

שטרודל דובדבן קל
קל דובדבן שטרודל לוקח בערך 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 10. מנה אחת מכילה 531 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 86 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לכם אגוזי מלך, חמוציות, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 37%, וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: שטרודל דובדבן חמוץ, שטרודל ארוחת בוקר, ו שטרודל אוקטוברפסט.

הוראות

1
מסננים דובדבנים, שומרים 1/3 כוס מיץ. בסיר גדול שלבו את הדובדבנים, הסוכר, החמוציות והחמאה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
דובדבניםדובדבנים
חמאהחמאה
מיץמיץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
שלבו עמילן תירס ומיץ שמור והוסיפו לתבנית. מביאים לרתיחה. מבשלים ומערבבים 1-2 דקות יותר או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש; מערבבים פנימה אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
4
פרש דף מאפה אחד וחתך לשניים. תלולית מחצית מתערובת הדובדבן על חצי מאפה אחד עד 1/2 אינץ'. של קצוות. למעלה עם חצי מאפה שנותר; קמצוץ קצוות לאטום. חזור על הפעולה עם יתרת המאפה והמילוי.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
5
מניחים על תבנית מרופדת בנייר כסף משומן. בעזרת סכין חדה חותכים חריצים אלכסוניים לצמרות שטרודל; מברישים בביצה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
סכיןסכין
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
אופים בחום של 400 טסי למשך 20-25 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

שטרודל עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "