קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

שייק חלב בננה-שקדים

שייק חלב בננה-שקדים
שייק חלב בננה-שקדים הוא משקה שמגיש 4. תמורת $1.03 למנה , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וידידותי ל-fodmap מכיל 369 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -17 גרם שומן למנה. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם חמאת שקדים, קצפת, שוקולד צ'יפס חצי מתוק וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 47% , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון שייק חלב בננה , שייק חמאת בוטנים-בננה , ופדג'סיקל בננה עם חלב שקדים .

הוראות

1
מניחים את חמשת המרכיבים הראשונים בבלנדר; מכסים ומעבדים 2 דקות או עד לקבלת תערובת חלקה.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מוסיפים שוקולד צ'יפס; מכסים ומעבדים עוד 30 שניות או עד לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
3
מוזגים לכוסות צוננות ומקשטים בקצפת אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם בחירה מצוינת עבור מילקשייק. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את Iron Horse Wedding Cuvee. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.