קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוחשתיהמשקאות
מגזין

שייק חלב פירותי

שייק חלב פירותי
שייק חלב פירותי הוא משקה ללא גלוטן . חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 9 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 160 קלוריות . תמורת 58 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . גשו לסופר וקנו יוגורט וניל, בננה, תמצית קוקוס ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 58% , וזה די טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם שייק ליים מילק לשניים , שייק חלב תות ומילק בננה .

הוראות

1
בבלנדר מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים. מכסים ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
הוסף דבש וקרח; מכסים ומעבדים בחום גבוה עד שהקרח נמעך והתערובת מוקצפת.
מרכיבים שתצטרך
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
3
מוזגים לכוסות.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

מילקשייק בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Moet & Chandon White Star (). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-14 דולר.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.