קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

שמנמן ארנבות

שמנמן ארנבות
שמנמן ארנבות הוא חלב חינם ומספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 142 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. לכו לחנות ואספו שוקולד צ'יפס חצי מתוק, סוכריות גומי, צבעי מאכל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. עם כפית ציון של 29%, המנה הזו די גרועה. שמנמן הבעל כמהין, שמנמן בעלי פנקייק, ו שמנמן בעלי לנבוח דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה, הביצים והמים; מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות. מקציפים על בינוני במשך 2 דקות. שמור 1 כוס הבלילה. לבלילה שנותרה מערבבים פנימה צבעי מאכל.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
סוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכרסוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכר
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
חותכים 1/4 אינץ'. חור בפינה של שני מזון-בטוח פלסטיק שקיות; למלא אחד עם ורוד הבלילה ואחד עם רגיל הבלילה.
ציוד שתשתמש בו
4 כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס4 כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
3
באמצעות הבלילה ורוד, צינור 4-ב. איקס 2 אינץ'. טבעת סגלגלה על תבנית אפייה משומנת לפנים באני. צינור שני אליפסות לאוזניים. באמצעות הבלילה רגיל, צינור מרכזי עבור האוזניים והלחיים על הפנים. צינור נוסף ורוד הבלילה למלא לחלוטין אוזניים ופנים. חזור על הפעולה עם החובטים שנותרו.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
חתוך את הקצוות התחתונים של טיפות החניכיים; השתמש בצמרות מעוגלות לאף.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל
5
הוסף שוקולד צ ' יפס לעיניים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
6
אופים בחום של 375 למשך 4-6 דקות או עד להתייצבות. מגניב עבור 1 דקה לפני הסרת כדי חוט מדפי כדי מגניב. אחסן בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים דק, בתוספת תוספת להגשה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קו הרוחב לרמנדייר-ברנייר אקסטרה ברוט עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.