קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

שמפניה סלמון & פטוצ'יני

שמפניה סלמון & פטוצ'יני
מתכון שמפניה סלמון & פטוצ'יני יכול להתבצע בערך 30 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 775 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 44 גרם שומן. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו מרק עוף, טרגון, שמפניה ברוט ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 61%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: רוטב שמנת שמפניה אפוי במחבת אחת פטוצ'יני עם שמן כמהין, נשאר יין או שמפניה? אין בעיה! שפמנון צרוב במחבת מעל ריזוטו שמפניה עם רוטב מחבת שמפניה, ו סלמון ברוטב שמפניה.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים פטוצ ' יני לפי הוראות החבילה, מוסיפים את האספרגוס במהלך 2 הדקות האחרונות של הבישול; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
במחבת גדולה שלבו את המים, המרק, 1 כוס שמפניה, בצל, טרגון ו -1 / 4 כפית פלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מוסיפים פילה וציד, לא מכוסה, למשך 8-10 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
שמפניהשמפניה
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
בסיר קטן מביאים לרתיחה את יתרת השמפניה, השום, הבזיליקום, הסוכר החום, המלח והפלפל שנותר; מבשלים עד להפחתה ל 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
שמפניהשמפניה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
מקציפים חמאה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
5
יוצקים מעל תערובת פטוצ ' יני; לזרוק לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
6
מגישים עם סלמון.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחותכים אספרגוס טרי (חתיכות 1-inch)חותכים אספרגוס טרי (חתיכות 1-inch)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה קרה, קוביותחמאה קרה, קוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברוט שמפניה, מחולקברוט שמפניה, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טרגון מיובשטרגון מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטוצ'יני לא מבושלפטוצ'יני לא מבושל2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1( חצילים)בצל, פרוסבצל, פרוס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל, מחולקפלפל, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון כל אחד)פילה סלמון כל אחד)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. סוס הבר פינו נואר חסר מעצורים עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.