קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

שעועית טריה ותבשיל תירס עם שמן פפריקה

שעועית טריה ותבשיל תירס עם שמן פפריקה
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית צמחונית? שעועית טרי ותבשיל תירס עם שמן Paprikan יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 479 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אוזניים תירס, שעועית, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו תבשיל שעועית לבנה מעושן (בהשראת פבאדן אסטוריאנה), תבשיל שעועית טרי, ו תבשיל שעועית, תירס ודלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את שמן הפפריקה
מרכיבים שתצטרך
2
בתבשיל כבד גדול, לשלב את השעועית עם דלעת, ציר עוף ומים ולהביא לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד השעועית בקושי מכרז, על 15 דקות, בהתאם לגודל וסוג השעועית.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את השמן במחבת בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבצל והגזר ומבשלים על אש מתונה, ערבוב לעתים קרובות, עד להשחמה קלה, על 8 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את התערובת שעועית ומבשלים במשך 15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף 1 כוס של גרעיני התירס אל השעועית. מחית את שאר התירס בבלנדר. אם מחית הוא יבש מאוד, להוסיף מצקת של שעועית בישול נוזלי. מערבבים את מחית התירס ואת בזיליקום לתוך השעועית ומבשלים עוד 15 דקות, ערבוב לעתים קרובות; מחית התירס יהיה לעבות את התבשיל. אם זה נהיה עבה מדי, דק את התבשיל עם מים חמים; זה צריך להיות נוזלי מעט. טעם; להתאים את התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים את השמן במחבת קטנה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את השום ומבשלים על חום מתון עד הזהב, על 2 דקות; להשליך את השום.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את המחבת מהחום ומערבבים בפפריקה.
מרכיבים שתצטרך
10
טפטף את התבשיל עם שמן הפפריקה והגיש חם.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

10עלי בזיליקום, קצוצים בצפיפותעלי בזיליקום, קצוצים בצפיפות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דלעת או דלעת סקווש, קלופים וחותכים לקוביות 1/2 אינץ ' (2 כוסות)דלעת או דלעת סקווש, קלופים וחותכים לקוביות 1/2 אינץ ' (2 כוסות)1( חצילים)גזר, מגורד בצפיפותגזר, מגורד בצפיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק דל נתרן משומרציר עוף או מרק דל נתרן משומר6תירס אוזניים, גרעינים הוסרו, או 3 כוסות תירס קפוא (שתי חבילות 10 אונקיות)תירס אוזניים, גרעינים הוסרו, או 3 כוסות תירס קפוא (שתי חבילות 10 אונקיות)2שיני שום, כתוששיני שום, כתוש680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות שעועית טרי או קפוא (על, כגון כליות, שעועית חמוציות, אפונה שחורה עיניים או שעועית לימהכוסות שעועית טרי או קפוא (על, כגון כליות, שעועית חמוציות, אפונה שחורה עיניים או שעועית לימה1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב