קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות23
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעועית ירוקה עם רוטב פטריות קרמיני

שעועית ירוקה עם רוטב פטריות קרמיני
שעועית ירוקה עם רוטב פטריות קרמיני עשויה להיות רק תוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 170 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. והוא מספק כ 10 מנות . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם חמאה, קמח, מלח וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו שעועית ירוקה קלויה עם רוטב פטריות קרמיני, תירס גריסים פולנטה עם שעועית ירוקה איטית, קרמיני, ושאלוט, ו שעועית ירוקה עם רוטב XO פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
על תבנית אפייה גדולה, לזרוק את שאלוט עם 1/3 כוס הקמח; לנער את כל קמח עודף. במחבת גדולה, עמוקה, חום 1 אינץ ' של שמן עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את שאלוט ב 2 קבוצות ומטגנים על חום מתון עד פריך מאוד, על 3 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר מגבות נייר, ואז מפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את השעועית עד רך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים ורענון תחת מים זורמים קרים; לנקז יבש לטפוח.
מרכיבים שתצטרך
5
ממיסים את החמאה בתבשיל ברזל יצוק אמייל גדול.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הפפריקה, קאיין וקמצוץ גדול של פלפל; מבשלים 1 דקה, ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הפטריות, מכסים ומבשלים מעל חום מתון עד מתרכך, כ 5 דקות. לחשוף ולבשל, ערבוב, עד השחמה, על 5 דקות יותר. מערבבים את 3 כפות הנותרים של קמח ומערבבים בהדרגה את המניה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
9
מבשלים את רוטב הפטריות על אש נמוכה, ערבוב, עד מעובה, על 5 דקות. מערבבים את frache קרם, מיץ לימון ושעועית. מכסים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד השעועית מחוממים דרך, כ 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל ומעבירים לתבנית גדולה של זכוכית או קרמיקה.
מרכיבים שתצטרך
10
מחממים התנור ל 40
11
מכסים את התבשיל בנייר כסף ואופים עד מבעבע, כ -20 דקות. לחשוף, לפזר את shallots על גבי לשרת.
מרכיבים שתצטרך