קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

שעועית לבנה Cajun עם אורז

שעועית לבנה Cajun עם אורז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Cajun שעועית לבנה עם אורז. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 323 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4097 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -40 דקות. לכו לחנות ותביאו אנדויי עדין, מלח כשר ופלפל סדוק, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: פשטידת דלעת ממולאת שעועית לבנה Cajun, שעועית לבנה Cajun וכרוב על גריסים שמנת, ו שעועית אדומה ואורז Cajun.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Terras Gaudan O Rosal Albarino תערובת. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
בצבע ירקרק - צהוב, היין הזה יש אף נדיב של אפרסק בשל, קליפת תפוז, פרח לבן ותפוח אפוי; הפה הוא עגול עם רמזים של מינרליות ודבש. זה מסיים פריך ונקי חושף המבנה המדהים שלה ואיזון חומציות.