קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

שעועית שחורה ואורז עם עוף וסלסה תפוחים

שעועית שחורה ואורז עם עוף וסלסה תפוחים
זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם כוסברה טחון, פלחי לימון, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 86%. נסו שעועית שחורה ואורז עם עוף וסלסה תפוחים, אורז סלסה עם שעועית שחורה ותירס, ו עוף סלסה ושעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב תפוח, 1/4 כוס כוס כוס כוס כוסברה, 2 כפות, ו 1 כפית מיץ ליים בקערה קטנה;לזרוק מעיל. תניח בצד את סלסת התפוחים.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
לשימור,לשימור,
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מערבבים בצל שנותר, פלפל, ושמן במחבת גדולה. מבשלים מעל mediumheat, ערבוב לעתים קרובות, עד לחלוטיןתיקון, 6-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים שום ו next3 מרכיבים; מערבבים כל הזמן במשך 2 דקות.מערבבים במרק ושעועית; מביאים לרתיחה.להפחית את החום בינוני; מבשלים בזריזות, מועך חלק השעועית עם הגב של כף ערבוב לעתים קרובות, עד רוטב isthickened, 8-10 דקות. מתבלים במלח, פלפל ועוד מיץ ליים, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
(צינור גדול)(צינור גדול)
4
מחלקים אורז ושעועית בין צלחות. למעלה עם עוף וסלסה תפוחים.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
לשימור,לשימור,
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
Garnishwith הנותרים 1/4 כוס כוס כוס כוס כוס כוס כוסברה ו limewedges.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
6
388 קלוריות, 9 גרם שומן, 51 גרם פחמימות
7
בתיאבון

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום או לבן מבושלאורז חום או לבן מבושל850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצה, מחולקתכוסברה קצוצה, מחולקת1(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ תפוח סבתא סמית קלופיםקצוץ תפוח סבתא סמית קלופים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,(או יותר) מיץ ליים טרי(או יותר) מיץ ליים טרי4פלחי ליים 4-6פלחי ליים 4-67106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף במלח נמוךמרק עוף במלח נמוך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דק, מחולקבצל אדום קצוץ דק, מחולק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2-3 קילו עוף צלוי, עור מושלך ובשר מגורר2-3 קילו עוף צלוי, עור מושלך ובשר מגורר2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.