קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

שעורה-ירקות ממולאים בלוט סקווש

שעורה-ירקות ממולאים בלוט סקווש
שעורה ירקות ממולאים בלוט סקווש הוא טבעוני ומספק כ 6 מנות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 209 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו תרד, מים, פטריות שיטאקי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 88%. מתכונים דומים: דלעת בלוט ממולאת שעורה, סקווש בלוט בריח ממולא שעורה, ו פילאף שעורה ממולאת בלוט סקווש- # EatingA2ZChallenge.

הוראות

1
חותכים סקווש חצי לאורכו; להשליך זרעים עיסת סיבי.
מרכיבים שתצטרך
סכין קילוףסכין קילוף
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
2
מניחים חצאי סקווש, לחתוך צדדים למעלה, על מגש זכוכית עגול 12 אינץ'; מפזרים מים. מכסים באופן רופף עם לעטוף פלסטיק; מיקרוגל ב 15 דקות גבוהות או עד מכרז, מגש מסתובב חצי סיבוב כל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סכין קילוףסכין קילוף
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
3
בואו להתקרר מעט. סקופ עיסת פגזים שווה 2 כוסות, הזמנת עיסת פגזים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
4
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מוסיפים פטריות ו-4 המרכיבים הבאים (פטריות דרך שום); מטוגנים 5 דקות. מערבבים עיסת סקווש שמורה, תרד, הבא 4 מרכיבים (תרד דרך פלפל אדום). כפית 1 תערובת תרד לתוך כל פגז סקווש חצי; מפזרים זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
סכין קילוףסכין קילוף

מרכיבים

1קילוגרםסקווש בלוט בינוני (על כל אחד)סקווש בלוט בינוני (על כל אחד)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך לקוביותגזר חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה פנינה מבושלתשעורה פנינה מבושלת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסהכרישה פרוסה2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכובעי פטריות שיטאקי טריים פרוסיםכובעי פטריות שיטאקי טריים פרוסים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי קצוץתרד טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב