קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות51
מגזין

שפמנון מטוגן בתנור

שפמנון מטוגן בתנור
שפמנון מטוגן בתנור דורש כ 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 1 מנות. במנה עיקרית זו יש 1223 קלוריות, 112 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם בירה, קמח תירס, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. וזה טוב. מתכונים דומים: שפמנון מטוגן בתנור, שפמנון מטוגן בתנור, ו שפמנון מטוגן בתנור.

הוראות

1
מוסיפים את 3 המרכיבים הראשונים לשקית נעילה כבדה של zip; חותמים, רועדים כדי לכסות את הפילה, ומקררים למשך 30 דקות.קח את הפילה מתוך התיק; להתייבש עם מגבות נייר ולהשליך את marinade.In צלחת רדודה כגון צלחת עוגה, לשלב את קמח התירס, קורנפלור, ומלח/פלפל.לדלות את הפילה בתערובת קמח תירס.מעיל קל את הפילה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
2
שים את הפילה על תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
אופים בתנור 450 במשך 15 דקות או עד פתיתי דגים בקלות.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות לשגשג פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו