קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שפמנון קייג'ון שלוק

שפמנון קייג'ון שלוק
שפמנון קייג'ון שלוק דורש בסביבה. 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 290 קלוריות. לך לחנות ותביא שאלוט, תבלין קריאולי, פילה שפמנון שגדל בחווה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו שפמנון קייג'ון, בדרך שלי., שפמנון Cajun, ו שפמנון Cajun (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים דגים עם תיבול.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
דגיםדגים
2
להמס את החמאה במחבת nonstick גדולה מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את שאלוט ושום; לטגן 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
4
מוסיפים יין; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
5
להוסיף דגים; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 16 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
6
הסר דגים עם מרית; מקום 1 פילה על כל אחד 4 צלחות. להביא את הנוזל הלא חוקי לרתיחה; לבשל עד מופחת 1/2 כוס (כ 2 דקות). מסננים את הצדה של נוזל דרך מסננת לתוך קערה; להשליך מוצקים. כף 2 כפות צדות נוזלים על כל פילה.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מסננתמסננת
קערהקערה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.