קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

שפמנון תאילנדי קארי עם בטטות

שפמנון תאילנדי קארי עם בטטות
מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך שום, סוכר חום בתקיפות, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: שעועית ירוקה תאילנדית קארי עם אננס ובטטה, שפמנון קלוי עם כמון בטטות, ו צ'יפס בטטה צ' ילי עם מטבל יוגורט קארי תאילנדי.

הוראות

1
יוצקים שמן למחבת 12 אינץ ' (עם 2-in.- צדדים גבוהים) או מחבת 5-6 ליטר מעל חום בינוני גבוה. כאשר חם, להוסיף שאלוט, זנגביל, שום ומערבבים לעתים קרובות עד שאלוט הם רפויים, על 5 דקות. מערבבים בחלב קוקוס, משחת קארי, סוכר חום ורוטב סויה. להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
משחת קארימשחת קארי
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים בטטות; להפחית את החום כדי לשמור על רתיחה, כיסוי, ומבשלים 5 דקות. מערבבים בעדינות שפמנון, לכסות, ומבשלים עד תפוחי אדמה מתוקים הם מכרז ודגים הוא אטום אבל עדיין לח למראה במרכז (לחתוך לבדוק), 8 עד 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
שפמנוןשפמנון
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
3
בעדינות לערבב כרוב לבשל, חשוף, עד צולע, על 5 דקות. מערבבים בתרד, כוסברה, ומיץ ליים ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
ל-1 אננסל-1 אננס
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל מקולף טחוןזנגביל מקולף טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס מופחת שומן (אור)חלב קוקוס מופחת שומן (אור)2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות כרוב נאפה מרוסקכוסות כרוב נאפה מרוסק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוציםשאלוט קצוצים2(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי תרד ארוזים בקלילות, שטופיםעלי תרד ארוזים בקלילות, שטופים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרנט או תפוחי אדמה מתוקים תכשיט, קלופים וחותכים לקוביות 1/2 אינץגרנט או תפוחי אדמה מתוקים תכשיט, קלופים וחותכים לקוביות 1/2 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי אדומה תאילנדית (ראה הערות)משחת קארי אדומה תאילנדית (ראה הערות)2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות, פילה שפמנון עור, לחתוך לחתיכות 2 אינץעצמות, פילה שפמנון עור, לחתוך לחתיכות 2 אינץ

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Birichino Jurassic Park Vineyard Vines Old Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.