קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

שרבט אננס דבש

שרבט אננס דבש
שרבט אננס דבש הוא מתכון ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו, ומתכון ראשוני עם 8 מנות. תמורת 73 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לקינוח הזה יש 132 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -0 גרם שומן למנה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש דבש, פטל ונענע, תמצית וניל ויוגורט נטול שומן. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 40% , וזה די גרוע. שרבט אננס , שרבט אננס פשוט ושרבט אננס תפוז דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מסננים את האננס, שומרים את המיץ; להניח את האננס בצד. בסיר מערבבים דבש ומיץ אננס. מביאים לרתיחה תוך כדי ערבוב מספר פעמים. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מצננים לחלוטין. מערבבים יוגורט, וניל ואננס.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
דבש הדריםדבש הדרים
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
3
יוצקים לתוך 9-in. צלחת מרובעת עמידה במקפיא.
4
מכסים ומקפיאים לשעתיים, תוך ערבוב כל 30 דקות עד לקבלת תערובת רכה.
5
מעבירים לקערה; להכות במשך 1-2 דקות. חוזרים למחבת; מכסים ומקפיאים עד להתייצבות.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
6
מוציאים מהמקפיא 10-15 דקות לפני ההגשה.
7
מקשטים בפטל ונענע אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

שרבט בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לואי רודרר קריסטל ברוט. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-299 דולר.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות וינומיות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.