קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות6
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שרימפס Porifino

שרימפס Porifino
גשו לסופר וקנו תפוחים, בזיליקום, סמבוקה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הפסטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פסטה קינוח שוקולד כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון של 39% המנה הזאת די גרועה. נסו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, חביתת שרימפס / ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס, ו משאית שרימפס הוואי מיוחד (שום לימון חמאה שרימפס) (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח, פרוסתפוח, פרוס1צביטה1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות1צביטה3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, פרוסגזר, פרוס1צביטהפלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק4ריבס, קצוץ טרי או קפואקמח במידת הצורךקמח במידת הצורך11 קילו קישואים,שום, טחוןשום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה7jumbos1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1צביטה1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1צביטהפחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזןגבינת פרמזן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה מבושלת מראשפסטה מבושלת מראש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגס, פרוסאגס, פרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טריתרד טרי57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Sambucca (ליקר)Sambucca (ליקר)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.