קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

שרימפס אורז מטוגן

שרימפס אורז מטוגן
שרימפס אורז מטוגן יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 384 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח הסיני. אם יש לכם שמן צמחי, צ'ילי תאילנדי, ביצים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: שרימפס מטוגן אורז / thingamajig שלישי עם הצלחה ® אורז, שרימפס אורז מטוגן, ו שרימפס אורז מטוגן.

הוראות

1
חום 1 כף של שמן צמחי בווק.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הביצים ומערבבים קלות עם כף עץ על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים את הביצים לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את 2 כפות הנותרים של שמן צמחי לווק. כאשר השמן חם, מוסיפים את הצ ' ילי, שאלוט, שום ובלקאן ומערבבים על חום גבוה עד ארומטי, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השרימפס ומערבבים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את האורז, מפחיתים את החום עד בינוני ומבשלים, ערבוב, עד מחומם דרך, 3 עד 4 דקות; מפזרים את האורז עם מים לפי הצורך כדי לשמור אותו לח. מערבבים את רוטב הצדפות, רוטב סויה, פלפל לבן וסוכר לאורז. מערבבים את הביצים המקושקשות.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים את האורז למגש או קערה, מקשטים עם בצל ירוק, כוסברה וחרדל כבוש ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.