קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

שרימפס אורז מטוגן

שרימפס אורז מטוגן
שרימפס מטוגן אורז יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 166 קלוריות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. אם יש לכם שרימפס, שמן זית, משחת קארי כפית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו שרימפס מטוגן אורז / thingamajig שלישי עם הצלחה ® אורז, שרימפס אורז מטוגן, ו שרימפס אורז מטוגן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.