קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס בחמאה

שרימפס בחמאה
שרימפס עם חמאה Sriracha עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 24 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 172 קלוריות. 313 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן לך לחנות ותביא שרימפס על הראש, בזיליקום, סרירצ'ה ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. נסו סלט שרימפס ישן במפרץ על לחמניות נקניקיות חמאה, Rémoulade שרימפס חריף על טוסט עם חמאה מולסה, ו שיפודי שרימפס Sriracha (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים חמאה עם Sriracha ולהמיס במחבת. שום מטובל בו ולזרוק בשרימפס. רגע לפני שהם נעשים, להוסיף גרידת לימון נענע ובזיליקום ולתת להם לנבול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
SrirachaSriracha
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.