קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

שרימפס דלעת קארי

שרימפס דלעת קארי
שרימפס דלעת קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 501 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו שרימפס, ג'ינג'ר, גרידת ליים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: אטריות קארי דלעת-בוטנים עם חמישה תבלינים צרוב צדפות ושרימפס, עוף קל קארי דלעת {שבוע דלעת: היום 2}, ו קוקוס Laksa עם שרימפס (קוקוס-קארי מרק אטריות עם שרימפס).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים בצל וג ' ינג ' ר; sauté עד רך, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
להוסיף שום; לבשל במשך 1 דקה. מערבבים עגבניות שזיף ופרה דלעת; לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הדלעת הוא חום זהוב, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שזיףעגבניות שזיף
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4
מוסיפים מרק ירקות, חלב קוקוס, אבקת קארי, ופלפל קאיין; מבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
5
מוסיפים דלעת סקווש, שרימפס, ומיץ ליים. מבשלים עד שרימפס מבושלים סקווש חם.
מרכיבים שתצטרך
סכין קילוףסכין קילוף
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
6
מגישים עם אורז מאודה. למעלה עם כוסברה, גרידת ליים, וצדפות מטוגנות.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת קלויה, צלוי וקצוץ לקוביותדלעת קלויה, צלוי וקצוץ לקוביות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פירה דלעתפירה דלעת0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברהכוסברה4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מאודהאורז מאודה2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון2(יכול להיות או להרחיק)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואגרידת לייםגרידת ליים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פרוסבצל פרוס1עגבניות שזיף קצוץעגבניות שזיף קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואשאלוט מטוגןשאלוט מטוגן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גריג ' יו אורגני Ziobaffan. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו