קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

שרימפס ישן בגריל עם רוטב קוקטייל חזרת לימון

שרימפס ישן בגריל עם רוטב קוקטייל חזרת לימון
חסילון מפרץ ישן בגריל עם רוטב קוקטייל חזרת לימוני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 472 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ finecooking.com יש 2 אוהדים. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם גרידת לימון, מטלטל טבסקו, קטשופ עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: קוקטייל שרימפס בגריל עץ עם רוטב חזרת שמנת, קוקטייל שרימפס עם Tomatillo-רוטב חזרת, ו קוקטייל שרימפס עטוף בבייקון עם רוטב חזרת משמש.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גרי בטעם טנג ' נט פארגון. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.