קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס לימון ופלפל

שרימפס לימון ופלפל
שרימפס לימון ופלפל יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 2 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 48 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 574 קלוריות. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. אם יש לך שמן זית כתית נוספת, לשים דרך העיתונות שום, כפית יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. וזה טוב. שרימפס: המזון המהיר השני {: שרימפס פלפל לימון מעל ירקות}, שרימפס פלפל לימון, ו חסילונים עם פלפל לימון דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.