קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

שרימפס מוקפץ עם ארוגולה ועגבניות

שרימפס מוקפץ עם ארוגולה ועגבניות
שרימפס מוקפץ עם ארוגולן ועגבניות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 158 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-49 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לכם ארוגולה תינוק, מלח גס ופלפל טחון, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו שרימפס מוקפץ עם ארוגולה, ארוחה קלה של 30 דקות: סלט ארוגולה עם אבוקדו ודגים מוקפצים עם זיתים ועגבניות, ו שרימפס מוקפץ עם תרד ועגבניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.