קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

שרימפס ניובורג

שרימפס ניובורג
שרימפס ניובורג הוא פסקטריאן ומספק כ 4 מנות. למנה העיקרית הזו יש 419 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמנת מרק פטריות, חלב, אטריות ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. מתכונים דומים: שרימפס ניובורג, שרימפס ניובורג על נקודות טוסט, ו שרימפס ניובורג על נקודות טוסט.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. זינפנדל הגפן הישן של סיגר צין עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
סיגר זין ישן גפן זינפנדל
סיגר זין ישן גפן זינפנדל
בסיגר צין 2011 יש תווים של פרי שחור עמוק, אגרוף של תבלין ופלפל שחור כתוש על האף. היין העשיר, השופע והמובנה היטב הוא לבבי עם מאפייני פרי אקזוטיים.שנקטפו ביד בעונת השיא כדי להבטיח איכות וטעם, הפרי עבור סיגר זין היה מסודר ואז מותסס במשך 7 ימים. הכנו את היין בחביות עץ אלון צרפתיות (50%) ואמריקאיות (50%) במשך 11 חודשים.תערובת: 90% זינפנדל, 5% פטיט סירה, 5% סירה