קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

שרימפס ספגטי אספרגוס פסטו

שרימפס ספגטי אספרגוס פסטו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תבלין, אז תנו הזדמנות ל שרימפס ספגטי אספרגוס פסטו. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 726 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך קוניאק, שיני שום, מלח ים מלדון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: לאכול שרימפס ואספרגוס ספגטי סקווש ספגטי, פסטו שרימפס אספרגוס פסטה, ו פסטה פסטו עם שרימפס ואספרגוס.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.