קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

שרימפס עטוף בגריל וסלט ארוגולה עם בצל כבוש, והפחתה בלסמית

שרימפס עטוף בגריל וסלט ארוגולה עם בצל כבוש, והפחתה בלסמית
שרימפס עטוף פרושוטו בגריל וסלט ארוגולה עם בצל כבוש, והפחתה בלסמית היא ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 504 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לך מלח, שמן זית, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: אספרגוס עטוף פרושוטו עם הפחתת בלסמי, פרושוטו עטוף אנדיב W / הפחתת תאנה בלסמית-רייצ'ל רא, ו שרימפס עטוף פרושוטו עם סלט ארוגולה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
להקציף יחד את היין, שום, פלפל אדום, מלח ומיץ לימון. לאט לאט לשפוך את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
שוםשום
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
הוסף את השרימפס וזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר במשך כ -20 דקות.
4
בינתיים, חמוצים הבצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
חמוציםחמוצים
5
מערבבים בסיר רוטב בינוני, חומץ יין אדום, סוכר, פתיתי פלפל אדומים, מלח, פלפל שחור ומים. מביאים לרתיחה ושופכים על הבצלים.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
פלפל שחורפלפל שחור
בצלבצל
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
בואו להתקרר ולאחר מכן לקרר.
7
בסיר קטן נוסף, מניחים את כוס 1 של בלסמי מעל חום בינוני ומפחיתים עד שהחומץ הופך לסירופי, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
הסר מהחום ולתת לשבת בטמפרטורת החדר עד מוכן לשימוש. ייתכן שיהיה צורך לחמם לשימוש.
9
תחמם את הגריל לגובה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
10
מסננים שרימפס ושומרים את המרינדה. לעטוף 1 פרושוטו רצועת סביב כל שרימפס ולמקם 2 שרימפס על כל שיפוד, משאיר מקום קטן בין כל שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
11
מברשת כל אחד שיפודים עם חלק המרינדה שמורות ומניחים על הגריל. גריל את השרימפס עד הפרושוטו הוא פריך והשרימפס להפוך אטום והם מבושלים דרך, כ 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
12
בקערה גדולה, להתלבש ארוגולה ואת הבצל כבוש עם בלסמי שנותר, התזה של שמן זית, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל כבושבצל כבוש
שמן זיתשמן זית
ארוגולהארוגולה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
להעביר צלחת הגשה העליון עם שיפודי שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
14
טפטוף הפחתת בלסמי מעל.
מרכיבים שתצטרך
צמצוםצמצום

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארוגולה התינוקארוגולה התינוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ בלסמי, בתוספת 2 כפותחומץ בלסמי, בתוספת 2 כפות0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1לימון, juicedלימון, juiced454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(U-15) שרימפס ג'מבו, קלופים ו deveined(U-15) שרימפס ג'מבו, קלופים ו deveined596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוסות פרושוטו דקות, חתוכות לרצועות 1 או 2 אינץ ' (בהתאם לגודל החסילון)פרוסות פרושוטו דקות, חתוכות לרצועות 1 או 2 אינץ ' (בהתאם לגודל החסילון)1( חצילים)בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב8אינצ ' ים10 שיפודים, ספוגים במים חמים10 שיפודים, ספוגים במים חמים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.