קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

שרימפס פיקנטה

שרימפס פיקנטה
שרימפס פיקנטה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 467 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם עלי מפרץ, מים, סלרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו רוטב עוף Crockpot פיקנטה, שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, ו חביתת שרימפס / ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף ו devein שרימפס; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
2
מניחים מחבת nonstick קטנה מעל חום בינוני; מוסיפים קמח. לבשל, חשופה, 8 עד 10 דקות או עד השחמה, ערבוב לעתים קרובות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מעיל תנור הולנדי עם ספריי בישול; להוסיף שמן, ולמקם מעל חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
להוסיף שום, ו לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים בצל, סלרי ופלפל ירוק; מטגנים 5 עד 7 דקות או עד למכרז. מערבבים בקמח משחי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
סלריסלרי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
6
מוסיפים עגבניות ו-7 המרכיבים הבאים; מערבבים היטב. מערבבים במים; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
7
הסר וזרוק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
8
מערבבים שרימפס, ומבשלים 8 דקות או עד שרימפס להפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
9
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין מלח-הוסיף עגבניות שלמות, לא מצוחצח וקצוץאין מלח-הוסיף עגבניות שלמות, לא מצוחצח וקצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז מבושל ארוך גרגר (מבושל ללא מלח או שומן)אורז מבושל ארוך גרגר (מבושל ללא מלח או שומן)11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס טרי בגודל בינונישרימפס טרי בגודל בינוני227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות ללא מלחרוטב עגבניות ללא מלח11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.