קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

שרימפס קוקוס מהיר

שרימפס קוקוס מהיר
צריך הר ד ' אובר ללא חלב ופסקאטרי? שרימפס קוקוס מהיר יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 24. מנה אחת מכילה 216 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. לכו לחנות ואספו קוקוס, פירורי לחם פנקו, ריבת תפוזים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 14%, וזה די רע. שרימפס: המזון המהיר האחר {: שרימפס פלפל לימון על ירקות}, שרימפס: המזון המהיר האחר {: שרימפס פלפל לימון על ירקות}, ו שרימפס מהיר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה רדודה, מקציפים ביצה ומים. בקערה רדודה אחרת שלבו פירורי לחם וקוקוס. טובלים שרימפס בתערובת ביצים, ואז מגלגלים בתערובת פירורים.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
קוקוסקוקוס
שרימפסשרימפס
מיםמים
גלולגלול
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
במחבת חשמלית או בטיגון עמוק מחממים 1/4 אינץ'. של שמן ל 375 כ. מטגנים שרימפס, כמה בכל פעם, במשך 1-2 דקות מכל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
מחבתמחבת
3
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
בינתיים, בסיר קטן, הביאו לרתיחה ריבת תפוזים ורום. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מגישים עם שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. סרגל הצד של רמי עמק הנהר הרוסי סוביניון בלאן עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
רמי צדדי עמק הנהר הרוסי סוביניון בלאן
רמי צדדי עמק הנהר הרוסי סוביניון בלאן
שנת 2017 החלה בחורף רטוב מאוד, וחידשה את מי התהום לאחר מספר שנים של בצורת. תקופת חום בסוף הקיץ האיצה את ההתבגרות באזורים רבים של גידול יין, אך הייתה לה השפעה מינימלית במחוז לייק. הפרי היה בבגרות אופטימלית ונקטף רק כמה ימים מאוחר יותר מאשר בשנים קודמות. האיכות הייתה יוצאת דופן, עם ביטוי חומצי וזני שמור היטב. יפה מרקם עם פריך, גימור בהיר.