קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות3
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס קוקוס מקדמיה & רוטב Jalapeno מנגו טבילה

שרימפס קוקוס מקדמיה & רוטב Jalapeno מנגו טבילה
שרימפס קוקוס מקדמיה & רוטב Jalapeno מנגו טבילה נטול גלוטן,, ללא חלב וצמחוני מתאבנים. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 49 גרם של שומן, וסך הכל 623 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. אם יש לכם מיץ ליים, הל וקינמון, shimp, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 12 דקות. נסו שרימפס קוקוס אפוי עם רוטב Jalapeño טבילה מנגו, שיפודי שרימפס עם קוקוס, חלפיניו ורוטב טבילת כוסברה, ו שרימפס קוקוס עם רוטב טבילה מנגו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema Cavan יבש נוסף עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.