קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

שרימפס קוקוס פריך

שרימפס קוקוס פריך
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס קוקוס פריך. מנה אחת מכילה עד 29 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 725 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך רוטב ברווז, פתיתי קוקוס, קורנפלור, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב ריבה אתה יכול לעקוב אחר מנה עיקרית זו עם עוגיות Thumbprint מלאות ריבה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. עם כפית ציון של 44% המנה הזאת די טובה. נסו שרימפס קוקוס פריך, שרימפס קוקוס פריך, ו שרימפס קוקוס פריך (מתכונים דומים).

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)פפרונצ'ינו או פלפל קאייןפפרונצ'ינו או פלפל קאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסודה קרהסודה קרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס2(חוֹרֶף)רוטב ברווזרוטב ברווז1ביצה, הוכהביצה, הוכה2(חוֹרֶף)ריבת מנגוריבת מנגו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן ירקות או בוטנים לטיגוןשמן ירקות או בוטנים לטיגון0(יכול להיות או להרחיק)פפרונצ'ינו או קאיין (להתאים את ההעדפה שלך או להשמיט לחלוטין)פפרונצ'ינו או קאיין (להתאים את ההעדפה שלך או להשמיט לחלוטין)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס כתושאננס כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים0(יכול להיות או להרחיק)ים משובח או מלח הימלאיהים משובח או מלח הימלאיה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורזקמח אורז1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, ניקה ו deveinedשרימפס, ניקה ו deveined6316 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי קוקוס ממותקיםפתיתי קוקוס ממותקים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.