קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

שרימפס קריאולי עם שום ולימון

שרימפס קריאולי עם שום ולימון
שרימפס קריאולי עם שום ולימון נטול גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 196 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם תיבול קריאולי, שום, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו משאית שרימפס הוואי מיוחד (שום לימון חמאה שרימפס), שרימפס שום לימון, ו שרימפס לימון ושום (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, לזרוק את השרימפס עם שום, תיבול קריאולי ופלפל פעמון.
מרכיבים שתצטרך
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
פלפלפלפל
שוםשום
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת, לטגן את השרימפס בשמן על חום גבוה בינוני, הפיכת השרימפס פעם אחת, עד רק לבן ברחבי.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את מיץ לימון ופטרוזיליה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.