קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

תבשיל אורז קישואים עוף

תבשיל אורז קישואים עוף
תבשיל אורז קישואים עוף דורש בערך 1 שעה ו 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 180 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 15. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-67 היו אומרים שזה פגע במקום. . לך לחנות ותביא מיץ לימון, שמן זית, מרק עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 18% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. נסו קישואים, תבשיל עוף ואורז חום, קישואים ותבשיל אורז, ו קישואים ותבשיל אורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו מים, אורז ובוליון עוף לרתיחה בסיר. להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד האורז רך ונוזל נספג, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים צלחת אפייה 9x13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מחממים שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים קישואים, סלרי ובצל בשמן חם עד למכרז, כ 5 דקות. מערבבים אורז, קרם של מרק פטריות, שמנת של מרק פטריות עם שום קלוי, ערמוני מים, עוף, מיונז, ומיץ לימון לתערובת ירקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
ערמוני מיםערמוני מים
שום קלוישום קלוי
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמן זיתשמן זית
ירקירק
קישואיםקישואים
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
בצלבצל
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
העברת תערובת לתבנית אפייה מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מורחים בצל מטוגן על תערובת אורז.
מרכיבים שתצטרך
בצל מטוגן צרפתיבצל מטוגן צרפתי
מורחיםמורחים
אורזאורז
6
אופים בתנור שחומם מראש עד תוסס מעט השחמה, 30 עד 35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ערמוני מים פרוסים, מנוקזערמוני מים פרוסים, מנוקז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל חתוך לקוביותעוף מבושל חתוך לקוביות2פחית 1 400 גרם של עגבניות חתוכות לקוביות במיץ עגבניותמרק עוףמרק עוף305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק פטריות עם שום קלויקרם מרוכז של מרק פטריות עם שום קלוי85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל מטוגן צרפתיבצל מטוגן צרפתי11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים פרוסים דקקישואים פרוסים דק