קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות26
מגזין

תבשיל ארוחת בוקר מתובל עם שלושה תוספות: ריבת פטריות ובצל, עגבניות ופסטו וסלסה שעועית שחורה אבוקדו

תבשיל ארוחת בוקר מתובל עם שלושה תוספות: ריבת פטריות ובצל, עגבניות ופסטו וסלסה שעועית שחורה אבוקדו
מתכון תבשיל ארוחת בוקר מלוח עם שלושה תוספות: ריבת פטריות ובצל, עגבניות ופסטו וסלסאן שעועית שחורה אבוקדו מוכן בערך 1 שעה ו -35 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 767 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן למנה. זה מושלם עבור חג המולד. לך לחנות ותביא חלפיניו, גבינת צ'דר, פטריות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו קציצות שעועית שחורה עם סלסה אבוקדו & עגבניות, שעועית שחורה אנצ'ילדות עוף עם אבוקדו חריף-סלסה עגבניות, ו שלישייה של תוספות גלידה פירותי (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור התבשיל: מחממים את התנור ל 350 מעלות F. מרססים צלחת אפייה 9 על 13 אינץ ' עם ספריי בישול. בקערה גדולה, לטאטא יחד את הביצים והחלב עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיפים את קרוטונים וזורקים עד מצופה היטב.
מרכיבים שתצטרך
קרוטוניםקרוטונים
3
מוסיפים את שאר החומרים ומערבבים.
4
יוצקים לתוך צלחת אפייה מוכנה ואופים עד השחמה ונפוחה, 45 עד 50 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
תן לנוח 5 דקות לפני ההגשה.
6
עבור ריבת בצל ופטריות: במחבת גדולה מעל חום בינוני, מוסיפים את שמן הזית. כאשר השמן חם, מוסיפים את הבצל, פטריות, סוכר, חומץ ומלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
בצלבצל
סוכרסוכר
ריבהריבה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מערבבים הכל יחד ומבשלים 5 דקות. להפוך את החום נמוך ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות כדי למנוע שריפה, עד הבצל הם caramelized, 20 עד 25 דקות. טעם ותיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצלבצל
8
הסר מן המחבת ולתת מגניב. מכסים ומקררים עד שאתה מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
מערבבים את כל החומרים בקערה בינונית ומערבבים. מכסה ומקרר עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מערבבים את כל החומרים יחד, מכסים ומקררים עד שמוכנים לשרת.
2
מגישים את התבשיל המלוח עם התוספות השונות.;

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרוטונים גדולים לחתוך (מומלץ: כפר Chatham)קרוטונים גדולים לחתוך (מומלץ: כפר Chatham)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת חזיר חתוך לקוביותחבילת חזיר חתוך לקוביות10largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1פיינטממרח אבוקדו מוכןממרח אבוקדו מוכן1חלפיניו משומר, קצוץ דקחלפיניו משומר, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות פרוסות פטריותחבילות פרוסות פטריות3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץ קפוא, מופשרבצל קצוץ קפוא, מופשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוכן פסטומוכן פסטו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. Drappier Brut Nature André & Michel Pinot Noir אפס מינון עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
לאוהבי תחושות טהורות יצרנו 100% פינו נואר cuvée ללא מינון. הוא מכיל רק את שאריות הסוכר הטבעיות של היין בפחות מ-2g לכל בקבוק. יתר על כן, השימוש במינימום מוחלט של גופרית נותן ליין את החופש להביע את עצמו לחלוטין. על האף יש פריך באותו זמן פירות בשלים. על החיך הוא זקוף וטהור, עם עדינות ורעננות בשפע.זהב ורמיליון בצבע. האף של ענבים שחורים מגוהצים טריים, של פירות אדומים, לבנים והדרים. חיך שופע עם בשר של אפרסק כרם וזר של עשבי תיבול ארומטיים. הערות חריפות קטנות בגימור. שמפניה משובחת ומלוטשת וטהורה.אידיאלי כמו אפריטיף. הליווי המושלם למאכלי ים, סשימי או אפילו גבינת עיזים רכה.