קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

תבשיל זנב-שור

תבשיל זנב-שור
זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-20 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. , אנו ממליצים לנסות גם : תבשיל זנב-שור, תבשיל זנב-שור, ו תבשיל זנב-שור של ג'ינה.

הוראות

1
בקערה גדולה, מכסים שעועית לימה במים, מכסים במגבת ומשרים בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר גדול, מוסיפים זנב שור, בצל, בצל ירוק, שום, טימין, פלפל אדום, פפריקה, עלה דפנה, רוטב חריף, ואת רוטב מאסטר במרינדה לפחות 4 שעות או לילה במקרר, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף מספיק מים רק כדי לכסות את זנב השור ולהביא את התערובת לרתיחה. נמוך יותר לרתיחה, לכסות ולבשל 2 שעות. כל 30 דקות במשך 2 שעות להוסיף 2 כוסות מים או מרק, לסירוגין, לפי הצורך, כדי לשמור על זנב השור מכוסה בנוזל.
מרכיבים שתצטרך
4
ב 2 שעות, מוסיפים את השעועית, רסק עגבניות, ועוד 2 כוסות של מרק בשר בקר ומים, במידת הצורך. מביאים לרתיחה ואז מבשלים חשפו 2 שעות, ברפרוף שומן מלמעלה ערבוב מדי פעם. ב 1/2 השעה האחרונה של זמן לבשל, העונה עם 2 כפות מלח.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
6
לשטוף אורז 3 פעמים כדי להסיר עמילן. שים אורז בסיר בינוני. מילוי סיר עם מספיק מים כדי לכסות את האורז על ידי 1/2 אינץ ' או למדוד על ידי הנחת קצה האגודל על האורז ומילוי הסיר עם מים עד שהמים מגיעים באמצע הציפורן שלך. מביאים אורז לרתיחה, מכסים ומבשלים עד מכרז ונוזל הוא התאדה, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום ולתת אורז לעמוד עוד 5 דקות, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך