קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

תבשיל ספגטי

תבשיל ספגטי
ספגטי תבשיל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 28 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 378 קלוריות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 45 דקות. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכו לחנות ואספו זיתים ממולאים בפימינטו, פלפל, אבקת צ'ילי ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מתכונים דומים: תבשיל ספגטי, תבשיל ספגטי, ו תבשיל ספגטי.

הוראות

1
מבשלים תחילה 5 מרכיבים בתנור הולנדי, תוך ערבוב עד שהבשר מתפורר; מסננים היטב ומחזירים לתנור ההולנדי. מוסיפים את המרק ואת 5 המרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה על אש בינונית. מכסים, מנמיכים את האש, ומבשלים 1 שעה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מחממים תנור ל 32
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מבשלים ספגטי לפי הוראות החבילה, תוך השמטת מלח ושומן; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
(צינור גדול)(צינור גדול)
4
מערבבים ספגטי, קוביות גבינה וזיתים לרוטב בשר. תערובת כפית לתבנית אפייה בגודל 13 על 9 אינץ ' מצופה בתרסיס בישול. מכסים ואופים בחום של 325 למשך 20 דקות או עד לחימום יסודי.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ספגטיספגטי
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
מפזרים 1/2 כוס גבינה מגורדת, ואופים, ללא כיסוי, 10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין מלח-הוסיף עגבניות שלמות, לא מצוחצח וקצוץאין מלח-הוסיף עגבניות שלמות, לא מצוחצח וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מופחת שומן, מופחת נתרן של מרק פטריות, לא מחורץקרם מופחת שומן, מופחת נתרן של מרק פטריות, לא מחורץ2שיני שום, כתוששיני שום, כתוש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרקע עגולהקרקע עגולה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2(חוֹרֶף)פימיאנטו קצוץ-זיתים ממולאיםפימיאנטו קצוץ-זיתים ממולאים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר חדה מופחתת שומן, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץגבינת צ'דר חדה מופחתת שומן, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת ספגטיחבילת ספגטי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב