קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות31
מגזין

תבשיל עוף מטוגן עם פול ואפונה

תבשיל עוף מטוגן עם פול ואפונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל עוף מטוגן בירה עם שעועית Fava ואפונה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 405 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. אם יש לך זרעי אניס, חוטי זעפרן, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו תבשיל עוף מטוגן בבירה עם ירקות, שעועית פול ואפונה עם בוראטה, ו פסטה עם אפונה ופול (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת קטנה, טוסט זרעי אניס על חום מתון, רועד את המחבת, עד ריחני, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
תן זרעי אניס להתקרר מעט, ואז למחוץ עם הצד של סכין.
מרכיבים שתצטרך
3
במעבד מזון מיני, לשלב את זרעי אניס קלוי עם שום קצוץ, זעפרן, פפריקה וקיין.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את מיץ לימון מחית.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים את התערובת לקערה גדולה, רדודה ומערבבים ב 1/2 כוס שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הירכיים עוף ולהפוך מעיל עם המרינדה. מקררים למשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
7
בינתיים, להביא סיר בינוני של מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים מלח ופולי fava ומבשלים 1 דקה; באמצעות כפית מחוררת, מעבירים את פול הקערה קטנה ולתת מגניב מעט.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את האפונה למים הרותחים ומבשלים עד למכרז, 5 עד 6 דקות; לנקז. מקלפים את פול ה-fava ומוסיפים לאפונה.
מרכיבים שתצטרך
10
מחממים את 2 כפות הנותרים של שמן זית בתבשיל יצוק ברזל גדול אמייל.
מרכיבים שתצטרך
11
הסר את ירכיים עוף מן המרינדה, גירוד את עודף. מתבלים את העוף במלח ופלפל שחור ומבשלים מעל חום גבוה בינוני, והופכים מדי פעם, עד להשחמה, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12
מעבירים את ירכי העוף למגש.
מרכיבים שתצטרך
13
למחוק את התבשיל, להוסיף את החמאה וחום עד נמס.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים את הפטריות חצויות, בצל ירוק פרוס ותימין ומבשלים מעל חום מתון, תוך ערבוב מדי פעם, עד שכל נוזל התאדה והפטריות שחומות, כ -8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
15
מפזרים את הקמח על הפטריות ומבשלים, ערבוב, במשך 1 דקה. מערבבים לאט את הבירה ומביאים לרתיחה, מגרדים את כל חתיכות השחמה בתחתית התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
16
החזירו את ירכי העוף לתבשיל והתבשלו במלח ופלפל שחור. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד שהעוף רך ומבושל, כ -25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
17
מוסיפים את השמנת, פול ואפונה, מגבירים את החום עד בינוני ומבשלים שנחשפו עד שהרוטב צמצם מעט, כ 5 דקות. זרוק את זרזי הקורנית.
מרכיבים שתצטרך
18
מגישים את תבשיל העוף בקערות מרק רדודות, זרועים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)זרעי אניסזרעי אניס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה בלגיתבירה בלגית8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור, חצויפטריות כפתור, חצוי1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פאווה מוקפצתשעועית פאווה מוקפצת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה שטוחה קצוצה בצפיפותפטרוזיליה שטוחה קצוצה בצפיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4שיני שום, קצוץ גסשיני שום, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טהורשמן זית טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה טרייה, עדיף אפונה אנגליתאפונה טרייה, עדיף אפונה אנגלית1(יכול להיות או להרחיק)חוטים זעפרן ארוז רופףחוטים זעפרן ארוז רופף8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח8בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק8ירכיים עוף ללא עורירכיים עוף ללא עור2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.2עלי קורניתעלי קורנית2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח